21 år!

Nu har jag varit 21 i några timmar och jag måste ju säga att de känns snarlikt som att vara 20. Inte så stor skillnad, inte än iallafall!

Jag tog mig friheten att ta sovmorgon idag eftersom det är min födelsedag! Det var skööönt att få sova ut, va evigheter sen jag gjorde det sist, men de är väl så det är när man har hästar.

Nu ska jag snart ut och rida lite granna, Jasaar och XL ska få ridas i skogen idag, då blir de nog glada, Amita och Sky ska gå på banan, känns inte som de är tillräckligt stadiga för att gå ute i skogen på egen hand.
Marengo ska jag försöka mig på att longera, kan bli spännande!
Ester ska vila eftersom hon haltar.....

Nu undrar nog mamma var jag blivit av hon är i stallet och jag sitter här och slappar, rättvist? Ja lite iallafall för det är ju min FÖDELSDAG!! Ha ha!

Och det är ju faktiskt inte bara min födelsedag det är Sanne och Cattas med! Grattis på er!! <3

Hur gammal är du?
Jag är 21.
(jo de känns rätt bra att säga det faktiskt, hehe)

Kommentarer
Postat av: nathalie

haha, o snart till hör ja med klubben!!

2009-04-05 @ 19:49:01
URL: http://diaryofnatty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0