Åldersnojja!

Min dag började med att jag vaknade 45 minuter innan klockan skulle ringa. Suck!  Jag hatar när de blir så för då hinner man precis somna om och sova som bäst när klockan sen ringer, jag va tröööött!
Men men jag fick masa mig upp och ut i stallet, var tvungen att hinna rida Jasaar bort till Skorphult för ett markarbetspass innan jobbet.
Jasaar va helt toppad och alldeles skogstokig! Han tyckte att allt var läskigt vart enda litet ljud han hörde fick honom att tappa koncentrationen, han gillar verkligen hoppningen bättre än markarbete! Haha!

Sen bar det av till jobbet, dagen började rätt segt med lite lagom många kunder. Men mot eftermiddagen så drog det igång ordentligt. Vi hann knappt med allt vi skulle då det va nice!
Sen så¨blev det lite extra trevligt, jag sken upp som en sol fast de fick jag ju snabbt dölja för det går ju inte för sig...
Jag får panik av att bara skriva om det, varför kan jag inte bara vara enkel och okomplicerad.. Varför måste jag hela tiden börja tänka så mkt... Det var ju en trevlig pratstund, varför kan jag då inte bara vara glad över det och inte freaka totalt!
Evy hon var ju till mycket hjälp för oss "ungdomar", hon börjar nog misstänka något nu, haha. Hon har ju försökt få mig att förstå vilken toppen kille han är lääänge, fast hon vet ju inte att de förstod jag för ett bra tag sen.. He he....

Efter jobbet blev det en efterlängtad fika med Annie på bagels (again). Vi snackade om allt mellan himmel och jord. Känns så mycket bättre nu när vi har pratat (som vanligt). 
Från att jag inte gjorde något socialt i mitt liv till att de har blivit supersocialt på många plan...  Så de kan gå!
Jag och Anni var iallafall helt överrens om att Bagels borde ha öppet längre än till 22!

Imorgon är det min födelsedag! 21 blir jag då... Inget speciellt precis mer än att man får dricka sprit i USA men jag menar när ska jag dit?? Never antagligen!
Och nu har jag inga roliga fördelsedagar framför mig, 20 var den sista för jag menar 25 är väl ganska speciellt men då kommer man ju bara vara deppad över att man är halvvägs till 30, och sen fortsätter det bara, åldersnojjan.... (positiva klubben här).

Nu ska jag minsann inte skriva mer här, jag ska kolla min bilddagbok och facebook!

Natti natti!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0