Fjärilar

Nu känner jag mig sliten, jobbat hela dagen ... igen...
När jag kom hem från jobbet vid halv sju så gick jag ut i stallet o red Jasaar o XL, mina fina älsklingar var jättefina idag.

XL var lite pigg o sprallig men kändes mjuk o fin att rida. Efter markarbetet fick han hoppa ett litet hinder bara för att det är så kul, han blev överlycklig o laddade som tusan!! Ha ha så söt e han.
Jasaar red jag en runda i skogen inte så avancerat, men han tyckte nog det va skönt att få ta de lite lugnt!

Fjärilar, fjärilar alla dessa fjärilar..

Jag orkar inte skriva så mycke idag heller ska hoppa i säng snart.. jobba imorgon med.
Fast imorgon ska jag träffa Sanne! Kul!! Evigheter sen sist. Så efter jobbet så är det fika dags! De är på tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0