Härliga väder!!

När jag gjorde i ordning Jasaar inför vår ridtur i skogen så hör vi ett surrande ljud båda två stelnar och lyssnar, sen ser vi en humla komma flygande, jag har nog aldrig blivit så glad över en humla!
För mig betyder det att nu ÄR vintern SLUT!

Jag har varit så glad idag för jag kunde gå ute i t-shirt utan att frysa, de va härligt, och när jag red så behövde hästarna inga ländtäcken, lycka!
Och så har jag klippt och badat Jasaar inför kursen i helgen, han tyckte det var mys med så mkt uppmärksamhet.
Jasaar nybadad!

Jag har precis varit ute och bytt täcken på Jasaar och lindats hans ben. Han är så fin inför imorgon, som alltid. Min fina lilla gubbe, jag tror han kommer bli super taggad imorgon när han förstår att vi ska ut och åka. De var ju ett tag sen sist om man säger så.
Hoppas bara att han inte är för taggad när jag ska rida honom för KG har bara sett hans supertaggade sida, han har inte fått se hur han är när han är som han brukar.  Så det sättet KG vill att jag ska rida funkar inte till 100 sen när Jasaar taggat ner lite.. Eller funkar gör den ju men inte fullt lika bra som innan.

Imorgon så är det ju KG kurs då såklart men på kvällen så bär det av till Broby för att se Annie sjunga!

Och en sak till, Nathalie nu kan du inte säga att jag är dålig på att uppdatera min blogg, haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0