KG Kurs Dag 1

Jasaar gick fantastiskt bra idag, KG hade massa lovord till oss!
Idag var "markarbetsdagen" så blev mest små hinder enligt KG men de låg iallafall på 130cm.
Eftersom Jasaar inte är på topp än så vill jag inte hoppa allt för mkt eller för högt men än så länge har de gått super, jag hoppade lite färre språng än de andra på slutet eftersom jag vill spara honom inför morgondagen när det är "hoppdagen".

Idag har hästarna fått gå utan täcken i hagen för första gången på EVIGHETER, alla är supersmutsiga så jag tror de var uppskattat, de har nog rullat sig massor av gånger, haha..

Nu ska jag strax ut igen och ta in hästarna sen blir det att hoppa i duschen för klockan 19 hämtar Emma mig, då ska jag Emma, Hampus och Fede åka till Broby och se Annie sjunga, Kul kul!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0