Mina fantastiska fyrbenta vänner!

Longerat Marengo för första gången idag, han var superduktig! Han förstod precis vad han skulle göra duktiga killen!
Längtar tills jag börjar rida honom, hoppas han är lika smart där! Fina fina Marengo!!
Jag bara önskar att du växer lite till, 154cm e lite litet... 4-5cm till minst behöver han växa...
O så får väl jag banta ner mig till en pinne så han orkar över hinderna när vi nu kommer så långt!


Jag har hopptränat Jasaar för Kieran idag, de gick bra. Tränade på korta o långa distanser, Jasaar skötte de fin fint som vanligt, han är bäst min gammelman!
Hoppas vi kan hålla i den känslan vi hade idag till helgens tävlingar!

Videoklipp från träningen: http://www.youtube.com/watch?v=QyFpUoJ3uNU

Nu e de sova dags!
God Natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0