MysMys Med Filippa!!

Nu har jag fixat en bild på min nya frisyr, som det som vanligt är Nathalie som klippt!

Tadaa! Haha!

Igår va en mysig mys dag!
Jag och Filippa var ute på en skritt tur i skogen på Jasaar och XL, dimmigt var de i och för sig. Men vi hade ju inte precis väntat oss vackert ´väder eftersom det alltid är halv dåligt väder när vi rider tillsammans.

Filippa o Saaren!
Men trots vädret blev de mkt skratt o prat, som vanligt!
Vi har alltid roligt när vi e vi, eller nått!

XL <3
Efter ridturen så åkte vi till Filippa o deras sommarhus, Filippa hade mutat mig med pannkakor, MUMS!
Men pannkakor räckte inte för oss inte vi blev tvugna att köre ner till Degeberga för att köpa dipp till chipsen, det slutade dock med att vi hade med oss massa godis och läsk hem också, oops!
Sen va de dags att fixa för godis o tv mys!

Filippa fixar fram skålar till chips o godis! De blir mysigare med skålar, hehe!
Vi fixade de så himla mysigt för oss!

Mumma!
Sen va de bara till att bänka sig framför tv:n.


PERFEKT!!
Vi tittade på Gossip Girl, Whipeout och sen en film som hette Yours Mine Ours eller nått, den va gullig!
De va en underbar myskväll, tack för det Filippa! <3

Hemfärden sent på kvällen va mindre mysig, mörkt var det ju o jag e fruktansvärt mörkrädd så jag spelade mammas Dolly Parton skiva på full volym o jag sjöng med för full hals så att jag skulle glömma bort att de va mörkt, haha världens fegis är jag!

Nu ska jag titta på Vänner, I love!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahah, fan vad grannt!! japp, vi får fixa till den där luggen med!! puss

2009-04-14 @ 20:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0