Peter Wylde..


Shit vad jag ser upp till honom!! Han är så duktig o hans sätt att hantera o utbilda hästar är ju underbart!
Läste precis artikeln om honom i ridsport, tänk att Jasaar har haft turen att bli riden o tävlad av en så duktig ryttare, nu e han dock fast med mig, hoppas han inte saknar Mr. Wylde för mkt bara!

Jag kan knappt förstå att jag har en häst som Jasaar, som Kieran o Caroline säger: Hästar som honom hittar man inte lätt, det är näst intill omöjligt! Jag älskar min Jasaar, han är en fulländad häst! Jag är så otrolig tacksam över att jag har fått honom!

Nu kommer snart Kusin Caroline hem!! Kul! Men Mr.Wylde lär nog sakna henne tror jag, de gör han ju alltid, haha.
Fast nu är de vår tur här hemma att få ha henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0