Pinsamheter och Sadlar!

Började dagen med att försova mig, bra start!
Fick skynda mig att fixa hästarna innan jobbet, lyckades ändå bli 10 min sen....

Jobbet var väl helt okej idag... Bara lagom mkt pinsamt, hehe...
Nathalie ringde mig idag så de blev en liten stund som inte var dryg :) Läääänge sen jag träffade henne, vi är verkligen periodar polare , haha! Men sen finns de ju inga som är så bra på att vara periodar polare som vi heller så...

Efter vissa möten på jobbet hade jag bara ett sååå stort behov av att prata med Annie och Sanne, men eftersom jag va på jobbet så va ju de inte möjligt och sen efter jobbet så kunde jag inte prata med dem då heller då Annie repade och Sanne var på syunta (stavning??).
Men jag fick det supertrevligt efter jobbet iallafall,stack till Bagels (suprise) och hängde med Filippa<3, Erik och Eriks kusin Anna tror jag det var. Mycket trevligt var det!
Saknat Filippa massor så de va super att hänga med henne ikväll!!

Jag försöker ju som jag skrivit innan att sälja min Amerigo sadel, men de är svårare än  man tror, de frågar hela tiden om en massa saker jag inte har en aning om, modellen o typ om den är en cc eller liknande, jag fattar ingenting, jag vet inget sånt. Jag frågade inte om det jag bara sa, Ja tack! när de sa att den passade Occasion, inte undrade jag om en massa konstiga saker inte!!
Jag blir tokig!! Sälja sadlar är knepigt!!

Nej nu är det bannemig dags att sova!

Men jag ska iallafall försöka att skriva här lite oftare (på Nathalies begäran)!

God Natt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0