Svammel!!

Idag har jag jobbat 10 timmar. Hästarna har fått vila eftersom jag va så jäkla trött när jag kom hem från jobbet..
Inte bara jobbandets fel att jag va trött ganska mycket åskan mitt i nattens fel med.
Jag hatar åska på nätterna, speciellt när jag sover ensam.....Usch!

En sak som slog mig idag var att jag gått från att nästan må dåligt över att behöva jobba till att jag mer en gärna jobbar...
Undra varför... hehe... Fan vad jag hatar det här egentligen!!!!
Tänk att jag åker till jobbet och frivilligt jobbar 10 timmar bara för att 2 minuter på den dagen är underbara... okej kanske lite mer än 2 minuter, men inte mycket mer!
Haha, jag undrar om nått av de här ens är läsligt..

Du gör mig så glad när vi pratar så otroligt glad men så fort du gått iväg så börjar jag tänka och analysera allt...
Jag hittar på massa saker hos dig som jag inte gillar, men sen så träffar jag dig igen, då är alla felen som bortblåsta och sen börjar allt om från början igen...
Shit va jag svamlar... Jag beter mig verkligen som en liten barnrumpa nu...
Men allt är bara så konstigt.. Egentligen är det ingenting jag bara förstorar det för att jag vill att de ska vara mer...
Bara fråga honom, jag tror ine han skulle förstå vad ni snackade om....
Fast de är ju klart jag tror inte nån kan förstå vad jag snackar om heller....hehe...

If youre looking for the real thing youre looking for me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0