Trött som få...

Jag fattar inte att jag inte kan gå och lägga mig i tid...
Jag börjar jobba 08.00 imorgon ska jobba i 10 timmar och innan de så finns där sju hungriga hästar i stallet som vill ha mat och bli fixade med. Sen efter jobbet så är det dags att rida dem som hinns innan de blir mörkt,.....
Jag ska hinna rida Jasaar och XL iallafall...
Jag kommer vara helt slut imorgon kväll eftersom jag bara sov 5 timmar naten till idag och kommer inte sova så många till imorgon...
Till råga på allt så jobbar jag mellan 8-18 tisdag och onsdag med, sen (tack o lov) så jobbar jag bara mellan 10 - 18 på torsdag!
Va me tråkigt jobbsnack det blev nu, jag gillar att jobba vissa delar av dagen men mest är det faktiskt jobbigt, hade hellre hittat på massa annat att göra än jobba hela dagarna...

Jag tror jag börjar känna något... något...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0