Uppdatering!

Jag vet jag vet, sämst på att skriva här, det är jag!

I fredags kväll var jag hos Nathalie. De var dags att klippa mitt hår lite grann, klippte bara lite lite på längden men desto mer på luggen, blev jättebra tycker jag!

Efter klippningen så gick vi på en härlig promenad, 5km, duktiga vi!
De va kul att ses och uppdatera oss i varandras liv, mycket har hänt men känns som att vi alltid hittar tillbaka till varandra, de blir aldrig stelt eller jobbigt bara för att vi inte setts på evigheter.
Jag o Nathalie har ett riktigt av o på förhållande hehe.. men sen är vi ju så bra på det så varför inte lixom.

Igår så jobbade jag några timmar, förvånandsvärt mycket folk som jag inte sett förr som var o handlade.
Förvånandsvärt söta med för den delen ,haha, de va trevligt!

Om knappt två timmar kommer Filippa hit, då ska vi rida ut på Xl o Jasaar. Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0