Dags för nya tag..

Känns som att jag är redo att vara mer aktiv här nu..
Jag tänker inte uppdatera allt som hänt de veckorna jag inte skrivit för då kommer jag tröttna, jag börjar från idag o får se hur länge jag orkar hålla på o blogga..

Idag  har Eguiterapeuten varit här o behandlat Ester XL o Jasaar, Marianne var mkt nöjd med dem allihopa.
Man blev 2400 kronor fattigare, men de är de värt o de är bara var 10- 12 vecka.

Sen har jag fixat o hållt på här hemma o i stallet för efter en sån behandling får hästarna inte ridas, inte imorgon heller, men då ska jag jobba ett 9 timmars pass så jag lär vara sysselsatt ändå..

Ville hänga med Sanne o Jessika ikväll men de blev inte så för jag hade mkt o göra o mamma va inte hemma så jag kunde inte åka ifrån hästarna.. de va ju dags för kvällsmat för dem o fixande, hade blivit ett himla liv om jag inte fixat de..
Men får hänga med dem en annan kväll!

Nu ska jag inte skriva mer för jag vet hur jobbigt jag tycker det är att läsa långa inlägg så ska inte tragga mer här nu synd om er stackare som läser ju!

Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0