Våfflor o Jordgubbsylt!

Nu är de dags för våfflor, mums!

Idag har jag jobbat halvdag bara, sköönt!
Igår var Xl's nya ägare här o vi skrev papprena, såå nöjd med Emma! Hon är den perfekta köparen!
Efter våfflorna blir de en tur med Ester o sen så ska jag in till Kristianstad, fika med Baggen är planen. Eller Fredrik, men de känns så konstig att säga, haha..

Imorgon är de jobba igen men börjar inte försen 12!! Wohoo!

O fick precis veta att Jasaar ska röntgas på onsdag klockan 9.45.. Vet inte om jag vill, jag vill inte veta hur illa det är..
Jasaar nybadad!

Nu orkar jag inte skriva mer ointressanta saker här..

Hej Då!

Kommentarer
Postat av: gabbi

får man fråga vad det är som har hänt? är han skadad? :(

2009-08-28 @ 21:34:53
Postat av: Sara

Svar.

Han vrickade sig för ett bra tag sedan o han har stått på metacam i 9 dagar plus mer vila o blir inte bättre... så nu är de dags för röntgen på onsdag sen får vi se därifrån..

2009-08-31 @ 23:48:32
URL: http://whenyouknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0