Allt och Ingenting!

Jag är verkligen dålig på att skriva här.... Innan hade jag tänkt skriva om när jag träffade Filippa och Adam men nu är ju de flera dagar sen så nu får jag allt skriva om nått nyare!

Idag har jag vaknat på morgonen, fodrat hästarna, mockat, duschat, jobbat... ja som vanligt men nu ska de va slut på de nu ska jag rida fast de e snö och skit, ska inte va så nojjig, fast jag vill inte rida på is DÄR går gränsen!!

De har hört ac sig fer och fler människor som e intresserade av Amita och Sky så jag måste verkligen sätta igång dom nu. Sky tänkte jag rida imon kanske men Amita står ju hos sin ägare så henne ska jag börja rida när hon kommer hit,
Sen när Amita är såld så ska jag ta hit Amanda och rida in henne för att sen sälja ´henne med, Amanda skulle jag kunna tänka mig att köpa själv i syfte för att säljas såklart , hon är fin 3 år e. Qalle.

Shit va trisst skrivet menmen jag e trött så give me a break!

Blir visst inga tävlingar för mig i Februari som jag hade planerat.... Menmen de e sånt som händer jag får helt enkelt tävla i Mars istället! Hoppas jag!

Nu kan jag snart inte hålla ögonen öppna.... Usch jag vill inte jobba imon med .... tur att jag inte ska jobba hela dagen imorgon iaf!!

Utgång imorgon?? Får se just nu har jag aj aj i pannan.. Får se hur jag känner imorgon..

Dessutom så har jag beställt nya ridbyxor och ska åka och köpa ett par nya tävlingsridbyxor med Kingsland å dyon tyglar till Jasaars träns har ju inte tyglar till det eller jo de har jag men inte dyon. Jag har massa saker jag vill köpa, hästsaker, för de är roligast!!

Nu ska jag ¨gå och borsta mina tänder och ge munnen en chock av Listerin sköljet, bränner nästan i munnen:P

Natt natt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0