Emma o Sanne <3

Igår va den roligaste kvällen på länge!
En trött jag blev upphämtad av Emma o Sanne efter jobbet , vi åkte till staden o fikade först på Bagels, mys mys. Sen åkte vi  till Biljard o spelade lite biljard, de gick bra o de va superkul, har inte spelat biljard på evigheter.

Vi snackade en hel massa, eller jag gjorde iaf, haha. O mitt i när vi pratade fick jag reda på en sak som jag inte hade en aning om som jag inte kan skriva vad det är... haha.. men de va iallafall oväntat o väldigt roligt!! :D

Sen åkte vi hem till Emma o Sanne vi drack te mös lite med råttorna o snackade lite till :D
Jag fick ett par super snygga ridskor av Emma :) Tack Tack!!
Jag spenderade natten hos dem va för sent för att åka hem.

Idag har jag lämnat min älskade Amerigo sadel på Rytteriet i Sjöbo, hoppas den blir såld snart bara...

Jag Emma o Sanne har varit o simmat idag de va underbart skönt o jag hade mkt bättre kondition än  vad jag trodde :) Vi ska simma iallafall minst 2 ggr varje vecka nu! Kul Kul!

Sen är ju inte allt bara frid o fröjd... Det finns några personer som jag trodde jag verkligen funnit för livet men som visade sig att vara lika fega som de andra....
Jag behöver inte er, jag klarar mig ändå men det sårar att ni bara kommer med lögner o undanflykter istället för att säga som det är...
Trodde verkligen att ni var annorlunda....

Kommentarer
Postat av: Johannapanna-kusinen

Tjena tjejen! Fan va kul med en blogg! Jag e usel på sånt, men det e skitkul att läsa din! Jag håller mig till facebook jag, där kan man hitta mig varenda dag, fast på lite udda tider för er därhemma... Hur gick det med routern? Jag har ingen aning om vart jag kan ha lappen med nätverksnyckeln, trodde man kunde starta om allt och lägga in nya koder... Hoppas vintern släper greppet snart så ridningen kommer igång! Som alltid efter mina resor e jag grymt motiverad att komma hem o sätta fart igen! Ta hand om dig så hörs vi snart!

Kram Johanna

2009-02-27 @ 23:52:54
Postat av: Sara

Jag vet inte riktigt hur man svarar på inlägg här men hoppas du ser att jag skriver tillbaka Johanna:)

De e rätt kul med blogg, skriva av sig lite!

Ja jag hatar vintern iaf de e en sak som e säker fast både igår o idag har de/är de riktigt vårväder :) Routern fick jag inte att fungera så den ligger i sin låda:) Jag köpte en ny...

Såg dina bilder på facebook, jag e avis väääärme!! :P Kul att du snart kommer hem snart, du kan ju tvinga hem din knäppa syster med, nu tycker jag hon med kan sluta vara ute på äventyr:P Roligare att ha er hemma!

Puss o Kram!

2009-02-28 @ 09:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0