Is!!!!!

Nu har jag kunnat rida jättebra i 2 dagar, igår töade det jättemkt blev glad tänkte att snart kanske man kan rida bort till ridhuset :D Men nej, imorse när jag vaknade så var de fruset, is runt HELA stallet, får inte ut hästarna!! Jag hatar verkligen vintern.... känner att de är en återkommande sak jag skriver om..

Jag har börjat tänka på att sätta i en hårförlängning... saknar mitt långa hår rätt mkt just nu... Men de e klart för ett par veckor sen ville jag permanenta för att få mer liv i håret... Fast jag vill nog verkligen ha långt hår nu, ett tag iaf.. Sen kanske de blir kort hår igen :) Nathalie blir nog tokig på min velighet:) Synd för dig vännen, jag vill inte ha en annan frisör :P Om inte du säger att jag måste gå till en annan förstås som när jag skulle klippa av allt mitt långa hår!!

Nä nu ska jag strax hoppa i duschen, ska åka in till Kristianstad! Hämta min mobil, den e lagad:D:D:D:D Hoppas bara att den funkar ordentligt nu!

Får se om isen tinar upp under dagen så jag kan rida eller om jag kanske kan brodda o våga mig ut iaf... Får se.. Vill verkligen få igång hästarna nu! Vill tävla!! Saknar att rida alla ordentlig varje dag saknar att vara i form, vill känna kraften när de hoppar igen, har inte hoppat på snart 3 månader!! HATA VINTER!!!!
 
HATA VINTER HATA VINTER HATA VINTER HATA VINTER HATA VINTER HATA VINTER HATA VINTER!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Leonora

Godmorgon :)

allt väl?

2009-02-23 @ 11:11:42
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Emma Damm

Kika gärna in på min konstnärsblogg. Jag postar bland annat olika kändisporträtt och säljer även egendesignade linnen :-)

2009-02-23 @ 11:13:52
URL: http://emmadamm.blogg.se/
Postat av: Camila

Heej!Fin blogg:D

Jag har en frågestund på min blogg, du kan fråga vad du vill!

2009-02-23 @ 11:13:54
URL: http://camila.webblogg.se/
Postat av: Bondebrud

Vintern suger :(

2009-02-23 @ 11:19:49
URL: http://itsnotyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0