Länge sen...

Jag skriver tydligen här för sällan fick jag höra :P

Kanske skrivs de lite för att jag bara jobbat denna veckan och skött 9 hästar ensam.. haha.

Igår stack jag till Adam på kvällen jag körde dit på rekord tid, men jag körde lagligt vad än Adam säger. De e faktiskt inte såå långt mellan våra hem.
Vi snackade och titta på film hela kvällen, såg Made of Honor den va jättebra:)

Idag har jag jobbat som vanligt :( men de e bra pengar.
Nu på kvällen åkte vi till Michelle som fyllde 17 år! Vi hade hur trevligt som helst! Kom fram till eftersom hon gjort ett sånt superjobb med att rida in Sky så skulle hon ju kunna göra de med Marengo med :) hade underlättat mkt för mig, jag har många hästar att rida ändå!

Nu orkar jag inte skriva mera ikväll får skriva nått mer en annan dag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0