Lite till bara...

Jobbigt nu kan man knappt läsa inlägget å jag e waaay för trött för att fixa det!! Skriver ett till istället:P haha.. Igår somnade jag på soffan i flera timmar, intressant va? På kvällen va jag hos Adam o tittade på Let's Dance o LA ink, men trots min tupplur på dagen så höll ögonen på att gå i kors när vi skulle kolla på nått kosntigt program efter LA ink, då kände jag att de va nog dags att sova lite igen! Känns som att jag alltid är trött oavsett hur mkt jag sover... De e den här jäkla vinterns fel de e jag säker på! Så trött på snön de bara kommer mer och mer snö hela tiden! Okej idag va de kul att rida i snön men de e ju inte kul att alltid rida i snö... Bara för att jag ändå sitter o skriver så kan jag ju skriva lite till. Jag har hittat en tävling, ett meeting i Dalby i April som jag tänkte att jag kanske ville va i med Jasaar, kanske hoppa 140 där?? eller ta 135? Får se vad tiden utvisar, måste ju va i bra form isof , inte bara för att de e stora hinder utan för att banan va jättestor de blir nog långa banor att rida! Ja ja nog skrivet nu måste jag verkligen gå och sova... En sak till bara, Grattis Roffe till andra platsen i Gtb idag!! :D Nära segern där men tvåa e ju inte så dåligt!!! :P Natti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0