Massa snö...

Nu har vi massa snö igen.. Jag vill ha vår inte vinter!!

Idag har de hört av sig två stycken som är intresserade av Sky Walker, valack 7år e. Warsteiner.
Nu ska jag bara fixa en film på honom så dom kan få se hur han rör sig!

Igår va jag hos Annie, vi (jag,Annie och Håkan) lagade köttfärspaj i väntan på att Sanne skulle komma. Vi väntade å väntade men ingen Sanne dök upp, vi ringde och ringde men kom direkt till telefonsvararen, ingen visste var Sanne var någonstans!? Men typ 2 timmar senare än planerat att Sanne skulle vara framme så får vi tag på henne på telefonen. Hon hade stängt av telefonen!! Sen efter massa många om och men, inte helt utan problem så kunde vi äntligen sätta oss och äta! Var jättegott och en riktigt trevlig kväll!!

Imorgon hoppas jag att snön mirakulöst bara har försvunnit och att det är 10 plusgrader och solsken så att jag kan rida alla hästarna utan problem  :D Hoppas kan man ju alltid göra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0