Planlöst skrivande!

Träna för Stefan, inte träna för Stefan, träna för Peter, inte träna för Peter, träna för Jens, inte träna för Jens....??? Alla tre är grymt bra men jag vet inte hur jag ska göra...
Jag har ju Kieran som jag tränar för men vill ha en till... Mina hästar ska va på topp i år!! (jag med)

Idag har jobbat och stått i:P De va ovanligt roligt att jobba, ingen aning om varför de bara va de, haha!

Ikväll ska jag hänga med två otroligt saknade vänner!!! Filippa och Adam!
De ska bli super att träffa dem de va as länge sen sist! Vi tre e ju som vi tre e :D

Hade tänkt bada Jasaar för att jag ska klippa honom imorgon men får se om jag pallar stå och bada honom idag.. han e ju långhårig, tar ju år och dar att få ut schampoot ur pälsen, sen tar de timmavis att få han att torka!!

Får se när första tävlingen för året blir... vill att de ska bli ifebruari men man vet ju aldrig..

Nu ska jag äta lunch så nu får de va slut på  mitt planlösa skrivande :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0