Grå morgon!

Såå grått och trisst ute att man bara vill gå i ide...

Jag har mockat och fixat i stallet så de e klart, jag ska ut och rida strax , ska bara äta frukost först!

Ester är svullen i sitt ena bakben... såå jobigt, men Mariann sa att jag skulle skritta henne iallafall. Hoppas svullnaden går ner snart, jag lindar henne med Back on Track på nätterna och vanliga paddar på dagarna, hoppas de hjälper lite  iaf :)

Imorgon börjar KG kursen (KG Svensson A- tränare, min gamla tränare innan han flyttade) men jag kan inte vara med för de här dåliga vädret har sabbat mina planer om att Jasaar skulle vara i tillräckligt bra form för den. Det hade varit den bästa starten på säsongen men men... inget jag kan göra åt nu...

Nu ska jag svara på ett sms jag fått av Sanne! Bara för er som ville veta, haha.

Ha de super! De ska jag ha, eller försöka ha trots vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0