Hur hamnade jag här?

Ja ja, nu har jag också fallit för de populära bloggandet! :)

Fast jag vet inte hur intressant den här bloggen kommer bli för andra, men jag skriver ändå.  Jag kommer ju uppenbarligen skriva om mitt liv, vilket betyder att den mest kommer handla om hästar :)  Så intresserar inte det dig så kanske du inte ska läsa den, fast du får ju klart läsa den ändå om du vill!

Just idag har väl inte varit så hästig eftersom jag försov mig imorse och blev tvungen att köra direkt till affären (jobba).  Sen jobbade jag ju till kvart över sex så va  hemma halv sju, då va hästarna redan nattade så inga hästar för mig idag.
Jag hoppas att mitt företag (försäljningsstall , köper och säljer tävlingshästar) kommer att bli "självgående" i år så att jag slipper jobba i affären sen..

De va ju lite kul att jobba idag väldigt liite kul, haha.
De va väldigt trevligt när Josefin kom för att handla! Så kul att äntligen få prata lite med en kompis.
Något om var mindre trevligt var när en av kunderna kom inrusande i affären och började skrika och gorma på mig, hon beordrade mig (kändes de som) att säga upp mitt mobilabonemang för att de bara helt plötsligt totaly out of the blue skickar en fet räkning på 15 000:-, då sa jag lugnt att jag va nöjd med mitt abonemang och att de aldrig hade hänt mig. Då flippade hon ännu mer så Evy (som jag jobbar med) fick säga till henne att dämpa sig, de fanns ju faktiskt fler kunder i affären!

Imorgon kommer Mariann (kiropraktorn) och behandlar Ester mitt underbara 6åriga sto, sen ska jag åka till affären och jobba igen men sen är jag ledig i flera dagar! :D *lycklig*

Nej minsann nu ska jag fakt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0