Shopping!

Shoppade i väldigt liten skala när jag och Sanne var i Kristinastad idag.. En ny väska och en ny plånbok, Suprise! De e ju inte så att jag köper de stup i kvarten, jag kan bara inte hjälpa de, jag älskar att köpa de :D
Jag köpte visserligen lite annat med, va en vända på systembolaget för vi (jag och sanne) ska på middag hos Annie imorgon.

När hästarna skulle in ikväll så blev man ju lite överraskad när man öppnar stalldörren och finner tre av hästarna utanför sina hagar! Hm... undrar vilka som är skyldiga!? Jag tror minsann att de va Sky Walker som peppade Ester till att ha sönder grinden för att sedan övertala Xl att smita han med. . Men man kan ju inte så noga veta de e ju inte som att de tänker berätta de för mig!

Nu måste jag sluta skriva för annars kommer de bli en aning segt att gå upp imorgon bitti!!

<3


Kommentarer
Postat av: Stina

Du kan ju förstå vår förvirring när Musse är ute ur sin box - men han når inte ens sin stängning? Kent är en gentleman och öppnar åt honom, sen stänger han till dörren igen så att Musse inte kan komma tillbaka in... :D

Nu har vi satt på fler lås......

2009-02-01 @ 12:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0