Vänner...

.. de har jag många som är guld värda!

Men alla är inte mina vänner längre för de är man väl inte om man inte ses o inte hör av sig...
Varför ska jag vara den enda som hör av mig? Kan inte dem? Eller är de ett tecken på att de inte har lust att återuppliva vår vänskap..

Vi hängde alltid ihop förut, oavsett vad andra tyckte, vi åt lunch på stan varje dag, nu ses vi aldrig, jag vet knappt var du är någonstans...
                                                              ------------------------------------------------------------

Du o jag vi var tvillingsjälar, så lika, så kul vi hade ihop. Vi kunde prata om allt, till o med rida ihop, så länge du fick rida J.
Trodde vi var vänner, bästa vänner... Vår vänskap skulle vara för alltid. Det var iaf vad jag trodde....
Men jag kan ju ha fel de har jag så ofta..

                                                              -------------------------------------------------------------

Önskar att de var som förut.. men kommer kanske aldrig bli så igen?
Har ni tröttnat på mig? Eller vad är det som är fel? Är jag så tråkig eller vad är det frågan om?

Kommentarer
Postat av: sophie

men lilla gumman! jag vet inte riktigt om jag ska ta åt mig:S vet att jag inte e jätte bra på att höra av mig men helt värdelös e jag väll inte?? jag tycker att vi ska ha en liten mys kväll på söndag om du har tid för de? har frågat sanne me.. tänkte höra me malin och hanna oxå.. om du vill alltså? pussåkram

2009-07-17 @ 22:39:15
URL: http://sossinnuce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0