Jobbat 9 timmar..

Jag är trött som bara den, varit riktigt stressigt på jobbet idag...

Igår så hjälpte Michelle o Johannes mig med hästarna så jag fick alla tre ridna samtidigt! Tack tack!!
Vi red ut en tur i skogen o galopperade i kvälls solen över gröna fält, mys mys!
Michelle red som vanligt Ester o jag Saaren o Johannes ville prova XL.
Jasaar kändes väldigt trött (!!) så tog de ganska lugnt med honom, var inte tänkt att jag skulle galoppera honom men när XL o Ester försvann iväg i galopp så ville hna ju självklart följa med, haha!
Jasaar får vila idag eftrsom han kändes så konstig igår. Men Ester o XL får springa lite i lina idag för jag orkar inte rida då jag är supertrött o har sprängande huvudvärk, dumt att sitta här vid datan då jag vet, hehe...

Nej nu får jag ta tag i mig själv o masa mig ut i stallet till mina pluttar.
Jobbigt att gå ut o börja såhär sent men när man väl är där ute så känner man varken av huvudvärk eller trötthet så de kan mkt väl sluta med att jag rider dem istället för att longera!

Skriver kanske mer senare eller imorgon, ska bättra mig med mitt skrivande här!

Kommentarer
Postat av: Linn

åååå tack ;) kul att du oxå håller på med hästar:) alltid kul med ryttar bloggar :)

2009-06-18 @ 19:00:57
URL: http://ladylinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0