MJ R.I.P

Min största idol har gått ur tiden, jag kan inte fatta det..

Vaknade av att mormor skriker för full hals: Saaaaraaaaaa!
Rusar upp och får chocken, Michael Jackson är död!
 
Sen sitter man i godan ro och tittar på nyhetsmorgon på 4:an, så ringer de upp Alexander Bard, o vad gör inte han? Jo han säger massa skit, om att hans död är mer som Anna Nicole Smiths än någons stor artists som Sinatras..
Han säger även att MJ musik är överskattad?!?!?! Och att de inte är sant att hans album Thriller är det mest sålda i världen.

Jävla gubbe den där Alexander Bard!!

Tänk på MJ's 3 barn, stackars dem...

MJ är och kommer förbli den bästa!


Det var alldeles för tidigt, de var fan inte än, inte än... Varför händer sånt här?
Jag hoppas att människor kommer att minnas honom som den fantastiska artist han var, jag vet att jag kommer göra det iallafall.
Han har varit min idol sedan jag va 5 år gammal när jag o Emma lyssnade på en av hans skivor som vi lånat av hennes storebror, från den dagen så lyssnade vi alltid på honom, mimade till sångerna, dansade, pratade om vad sångerna handlade om (vilket vi inte hade en aning om vi kunde ju inte engelska då, så vi gissade).
Jag har skrivit tal om honom, till hans fördel i skolan, jag har alltid stått upp för vad jag tror o de är att han är oskyldig till alla anklagelser som var mot honom, jag ändrar mig inte på den punkten, jag kommer alltid tro på honom.
Honom den största artisten, popikonen.

Michael Jackson The King of Pop
An Angel Came to Me


Last night, an angel came to me

I was cryin' alone

My heart was bleeding

Last night, an angel came to me

I was cryin' alone

My mind was dying

God have mercy

Stop them destroying me

An angel came to me

To save my life

Listen to his voice

Please hear his soul

This angel came to me

To save me

Last night, an angel came to me

I was doing wrong

Last night, an angel came to me

I was sleepin' wrong

God have mercy

Stop them destroying me

An angel came to me

To forgive me

Listen to his prayers

Please feel his love

This angel came to me

God saved me

An angel came to me

To fulfill his prophecy

He listened to my prayers

Please feel my love

This angel came to me


R.I.P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0