Är våren här?!

Igår var de jobbdag som vanligt, men sen blev det strömavbrott så vi kunde i princip inte göra någonting, haha...
Först va de ganska mysigt men sen kom vi fram till att de va lite jobbigt för så fort de kom någon va vi tvugna att gå o kolla vem de va eftersom övervakningskamerorna lixom inte funkar utan elektricitet, haha..
Och sen när vi skulle fika så kunde vi inte koka kaffe... Men då är det tur att man har så omtänksamma kunder att de kommer med en termos fylld med kaffe, tack!

På kvällen stack jag till Sanne, hon hade bakat bröd nam nam o så baka vi bulla (mest sanne) de blev gott!
Va skönt att få sitta o prata med Sanne, hon är en av de få som verkligen förstår mig <3

Idag har de varit UNDERBART väder, jag red Jasaar o XL imorse innan jobbet, de va mys!
Jasaar fick klättra i backen lite de tyckte han var kul, XL fick gå markarbete, han va så fin men lite stark, han är så härlig att rida. Denna stora stora häst är så lyhörd (för det mesta, haha) och känslig. Jag ska nog hoppa några små mini skutt på Jasaar o XL till helgen, läängtar!!
Ester får vänta med att hoppa tills nästa vecka eller nått hon markerade lite i söndags?!?!?! Ingen aning om varför men de syntes inget dagen efter så...

Nu ska jag sitta o slappa i soffan... Jobba imorgon igen...Men lite kul är det faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0