Besviken....

Idag skulle de komma spekulanter på Amita men de hade hittat en annan häst så de dök inte upp.. Så nu har jag lagt ut en ny annons på henne på Equippa. Får se om de finns några andra som är intresserade av henne.

Jag känner mig så besviken på några som jag trodde var mina vänner . . .
Jag trodde ni uppskattade det jag gjorde för er, jag trodde ni litade på mitt omdöme, jag trodde ni var bättre än de andra, jag trodde ni var ärliga o rakryggade männsikor....
Ni sa till mig att det var dålig stil när de inte sa till mig vad de tyckte var fel, då antog jag att ni inte var sådana människor. Men jag fick snart veta att ni är värre...
Inte ens när jag frågar er så har ni stake nog att säga som det är!! Det sårar!!
Tror ni att jag inte förstår?? Sluta slingra er och säg somd et är!!
Om ni inte kan säga som det är nu så kom då inte springande tillbaka till mig när det inte funkar längre!
Jag är så besviken...

Så skönt att få skriva av sig lite!

Idag har Filippa varit här, vi skrittade en lång runda på XL o Jasaar, de va mysigt men något kallt.

Vilken klubb ska man tävla för?? Jag vet inte... har ingen aning...
Vilken passar lixom, jag ska ju tävla allt från 1m -140 i år e de tänkt , kanske högre.... Fast de får tiden utvisa, men jag menar jag har ingen aning om vad för klubb som skulle passa, har några veckor till på mig innan jag behöver bestämma mig....

Ja ja nu ska jag gå ut o kvällsfixa i stallet!!

Kommentarer
Postat av: sophie

gumman vem är det som gör dig så ledsen??

2009-03-16 @ 17:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0