Hästar, jobb o trasiga bilar.

Idag har jag varit super aktiv känns det som.
Började min dag med att vakna (suprise).  Sen fodrade man massa hungriga hästar.
Jag red Xl, Ester o Sky innan jobbet, de va supermysigt för de va soool!
Började jobba 10.00 slutade 18.00, då red jag Saaren sen va de dags för tvätt o ombyte för Sanne kom o hämtade mig så vi skulle ta en fika på Bagels, nice. ´
Men Sannes bil va lite bråkig lät konstig så när vi fikat klart så körde vi till Sannes föräldrar så hennes pappa fick ta en titt på den.
En fjäder eller nått sånt hade pajjat. Tusan!
Så då fick vi bli hemskjutsade istället...
O nu ligger jag här på golvet o pratar med Sanne på msn o bloggar med:P haha..
O just de jag har varit duktig o gjort armhävningar o sit ups med, duktig är jag!

Nä nu ska jag nog sluta skriva här o ta en titt på min BDB iställer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0