Snö....

Snacka om bakslag, de har ju varit så fint vårväder o så när jag vaknar imorse så är de snö ute!! Var kom den ifrån lixom??
Jag har iallafall varit duktig o mockat o städat idag, har inte ridit än bara.... hoppas på att snön ska försvinna under dagen!!
Jag funderar på att gå ut o klippa Saaren men har inte bestämt mig än....
Sitter nog här en liten stund till så jag kan bestämma mig:D
Igår va de fika med girlsen på bagels, de är så underbart att känna att jag har så underbara vänner. De tre är dem bästa!
Vi kan göra allt ihop!! Älskar er!!
Sara, Sanne, Annie o Emma vi håller ihop !! Ha ha!
Älskar!

Nu ska jag nog sitta en stund o kolla på kul saker på YouTube.

Kommentarer
Postat av: anni

Älskar dej också vännen! Finns få, få människor som känner mig så bra som du.. vi har ju växt upp tillsammans, så oavsett vad kommer vi nog alltid kunna förstå varandra och finnas där för varandra. Det känns tryggt att ha en vän som du!

2009-04-09 @ 03:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0