Telefonnummer, kusiner o hoppning.

Utgång var de i Fredags då, en utgång som var hur trevlig som helst, men som jag ändå om jag kunde skulle göra ogjord....Telefon nummer bör inte lämnas ut till höger o vänster!

Idag har jag träffat kusinus Johanna, brun var hon efter all Florida sol:D
Hon visade massa fina bilder från florida, Oh my god va fint Rodrigos stall var!!! Helt otroligt!! De e finare än vårt hus!! Peters stall var om möjligt ännu snoffsigare, där kan man äta mat på golvet om man vill så rent o snyggt är det!

Hoppat på Xl har jag med gjort idag, han var helt skogstokig o superstark, han var så laddad, for runt som en tok, haha han är så söt. Han älskar verkligen att hoppa!!
Jasaar red jag bort till Skorphult o hoppade lite i ridhuset, han skötte sig fin fint som vanligt *pepparpeppar*.
Där träffade jag Nattis o Philip, trevligt med en liten pratstund med dem:D

Till helgen e de KG kurs som gäller för mig o Saaren de ska bli lajbans!

Nu orkar jag nog inte skriva mer för de har verkligen inte hänt mkt idag...

Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0