Tisdag!

Nu är jag trött.....
Vi var o kollade på Tolga sadlar innan idag, en av dem vill jag ha:) Fiin!
Jag ska åka till tjejen som har hand om sadelutprovningen o få prova att rida i hennes tolga på Jasaar så jag verkligen är säker på att den passar, han har lite knepig rygg så de känns skönt att kunna prova sadeln ordentligt!!
Den har lite underlig ljusbrun färg men den var som en dröm att sitta i (iaf på en sån där sadelbock) och så är den mjuk som en babyrumpa att ta på!

Tolga Sadel (fel färg)

Ja ja bilden visar fel färg o fel modell men den ser nästan ut så iallafall, haha.

De ringde en kille på min Amerigo Sadel  idag, får se om han vill ha den jag skickade massa bilder på den, och enligt Rytteriet i Sjöbo så är den i mkt fint skick och välskött, stolt kan man bli, hehe!

Jag kan inte sluta att tänka på Ester jag hoppas att hennes hältai nte är något allvarligt, min älskade gumma måste blir frisk!!!! Jag vet inte vad jag gör om det är något allvarligt....

Nu ska jag borsta mina tänder o gå och lägga mig!

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej sara! Mkt hästar var det här:-). Är allt bra?

2009-04-01 @ 11:01:36
URL: http://ddotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0