Massa nonsens!

De här med att blogga blir nästan som en drog, jag känner att jag måste skriva varje dag, undra varför?
Jag behöver ju inte skriva om jag inte vill men jag kan inte låta bli, skriver även om jag inte har något speciellt att skriva om.
Fast jag skriver ju egentligen inte varje dag men om jag missar en eller två dagar så känns det som att jag missat något superviktigt... He he...

Idag har jag hängt på Marengo för första gången, han var jätteduktig ! ! Han bara stod snällt stilla tyckte att de va väl ingenting. Han är så cool inget som bekommer honom i första taget, förutom flickor då han blir alldeles till sig då, haha!

Nu till något helt annat!
Jag har funderat fram och tillbaka på de här med att vara kär...  När vet man att man är det?
Jag tror inte jag kommer ihåg hur det känsn ens... Har inte varit kär sen högstadiet tror jag...  om de nu var att vara kär...
Att bli förälskad är jag bäst på men när man sen ska ta det ett steg till så backar jag... varför? Jag vill inte öppna mig för någon annan, inte göra mig själv sårbar.. Hur tusan kommer man över det? Jag måste ju sätta mig i en sårbar situation för att komma ur den här eviga cirkeln med förälskelser som inte leder någonstans...
Okej okej, jag är bara 20 jag har all tid i världen men ändå det skulle vara skönt att veta att man kan bli kär, att jag inte är den där isdrottningen som jag känner mig som...
Blir jag inte kär för att jag inte träffat rätt kanske, jag kanske träffar fel sorts killar? Det är kanske därför  jag inte vågar sätta mig i en sårbar situation...? eller så är det kanske såhär jag är?
Kommer jag någonsin att ändra mig?
Kommer jag förbli Isdrottningen?

Blaha blaha, massa struntprat, haha men skönt att skriva av sig lite.

Imorgon är det jobba som gäller, vill inte jobba, är mkt hellre hemma så jag hinner med alla hästarna men nu är det som det är.... Jag får gilla läget helt enkelt, hehe..

Kanske ska jag flytta hem Amita på fredag om det passar Evy, så kan jag börja rida henne så att hon kan bli såld någon gång, de är ju svårt att sälja en häst som folk inte kan provrida..

Nej nu ska jag banne mig gå och sova för jag måste upp tidigt så jag hinner mocka och rida iaf en häst innan jobbet, jag gillar att rida innan jobbet men inte mocka....
Hinner nog inte rida alla hästarna  + fixa med Marengo imorgon så 2 av hästarna får bli longerade imorgon...
Vill inte jobba jag vill hinna med alla hästarna ordentligt!!!!!!

Ja ja, sånt e livet, pengar måste man ju ha, tyvärr..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0