Flitig dag idag!

Flitig som tusan har jag varit idag!

Mockade visserligen bara två boxar imorse men red 3 hästar istället, och de ska ju påpekas att jag började jobba 10.00, duktiga jag!
Sen jobbade jag hela dagen ju....Slutade halv sju, låång dag, slitsam!
Hem o duscha sen in till stan o fika med bästa Annie!! Alltid lika jävla underbart att umgås med henne <3
O nu sitter jag här!

Lyssnar på dålig musik o tänker..

What can I do to make you care?

Imorgon är det jobbdag igen.. hoppas de blir en bra jobbedag!
Ska försöka rida innan jobbet imorgon med så jag kan ta de lite lugnt på kvällen...

Can't you here my heart beat fast, I want you in my life...

På fredag kanske festa  med Anni om vi inte är allt för slitna efter veckan..
Nån som är på??

I'm busy throwing hints that he keeps missing

Nä för tusan nu måste jag sova !!! Kan inte sitta här hela natta!

You'd better  let me know
Before I get the wrong idea and go
You're gonna miss the freak that I control


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0