Jasaar<3

Tävling igår.
Jag var lika nervös som vanligt. Tror alltid att de ska gå dåligt, snacka om att jag får prestationsångest....
Varje gång när jag har gått banan så undrar jag varför jag utsätter mig för det här gång på gång.
Men så fort jag sitter på Jasaar (eller någon av de andra) så försvinner det och jag går från illamående till bara nervös.
Sjävförtroendet är fortfarande på botten när jag går in på banan men så fort vi hoppat första hindret så försvinner allt o jag blir taggad till tusen o satsar attan!
Älskar att tävla men har lite dåliga nerver innan, haha..

Hoppade bara en klass igår en 120, för att samla poäng till Falsterbo, o de gick ju bra, Jasaar lotsade mig säkert runt banan o Jasaars prestation ledde till en seger för oss!! Älskade häst!
Han ställer alltid upp o gör allt för sin ryttare!


Jag är så otroligt tacksam för att just jag fick chansen att ha en häst som Jasaar!
Jag blir en bättre ryttare var dag jag rider honom!

Film från tävlingen finns på:
http://www.youtube.com/watch?gl=US&v=Hbv02lwSvt8

Jag vet att filmen inte är av den bästa kvaliten men man ser iaf att de är vi på den, haha.

Nu ska jag ut o linda benen på Amita o Jasaar, sen är de banne mig dags att sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0