Solariesolning, så härligt!

Red Jasaar på galoppbanan idag han va totalt skogstokig min älskling!

Stack in till Kristianstad med Carro, solade var suuuuperlänge sen sist!! Jag hade glömt hur skönt det är!
Vit som ett lakan är jag så sola lite innan somaren passar fint.
Sen tog vi (jag) en latte på Bagels, Carro drack en loka.
Mycket trevligt att umgås med bästaste kusin carolinen, va länge sen de va bara vi!

Nu har jag lagt ut min älskade Amerigo sadel på olika  annons sidor till ett skamligt pris, superbilligt men jag måste få den såld o skitsamma om jag inte får de jag vill ha för om den inte blir såld får jag inga pengar alls för den....
12 000:- har jag lagt ut den på nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0