Sova Dags!

Har varit på KG kurs i helgen, Ester igår o Jasaar idag, de var super båda två.

Ska lägga upp videoklipp från de nån dag, när jag orkar, är så jäkla trött hela tiden...

O så är jag sådär lagom glad för mitt beslut med falsterbo idag... Är sååå sugen på att hoppa 140..... Vi är så jäkla redo för det.
Min stjärna vill hoppa de, jag vet det ! He he..
Ska såklart bli skitkul med Falsterbo om vi kommer dit men jag menar 140! Kul eller vad!
Fast de är ju snart Falsterbo så snart får jag hoppa 140 på honom, om han håller sig fräsch o i fin form o hel o allt sånt!

Jag har alltid drömt om att bli en ryttare som ligger på landslags nivå, Tror aldrig att de kommer att hända men Jasaar har iaf hjälpt mig en jäkla bra bit på vägen, jag är en helt annan ryttare nu än när jag började rida honom!
Hoppas jag har turen att få fler bra hästar som han i framtiden, finns klart inga som är som han! <3 Men iaf några med en jäkla vilja o hoppteknik hade ju inte suttit fel!
Har ju klart 4 bra hästar nu så ska ju inte klaga, 3 som jag kan tävla o en blivande stjärna så de ser ju lovande ut!

Men om jag vill lyckas så vet jag att jag b´lir tvungen att sälja någon av dem eller några för att kunna få fler hästar o så....
Man måste ju byta ibland tyvär om  man inte har råd att byta häst efter häst ....
Jasaar kommer aldrig säljas det är en sak som är säker iallafall!!

Känner att jag flög iväg i tankarna i mitt skrivande så de är nog inte så sammanhängande men men... man måste ju få ur sig sina funderingar ibland o då kan man ju inte sitta o tänka på att man skriver bra, då försvinner ju känslan o effekten .. Ha ha ....

Kommentarer
Postat av: linn

så fin så:)

2009-06-21 @ 14:35:41
URL: http://ladylinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0