Tisdag!

Jobbat idag.. Var helt ok eftersom de var en halvdag, 12-18.
När jag kom hem så var de dags att visa Amita för några speckulanter, gick ok tror jag.
Sen var de dags att halma boxarna eftersom halmen inte hade kommit när jag mockade imorse.
Och precis när vi va klara med det så kom Wincent, dags för Jasaar att få nya fötter, blev små o söta, haha.
O undertiden när Wincent skodde Saaren så passade jag på att smita hem till Josefin så vi kunde gå en promenad.
I 50min promenerade vi i rask takt, duktiga va vi!
Nu sitter jag här o käkar en banan o ska snart sova o inser att de gär inlägget blir ännu ett "tråkigt" skrivet.. måste lägga ner mer tid på mina inlägg....

Imorgon jobb, ridning o kanske en promenad till!

Kan du inte bara berätta vad du tänker??

Kommentarer
Postat av: Anna Åklinder

tjo på dig! wincent råkar inte vara wincent hansson möjligtvis? min pappa då dvs. vet inte om du minns mig men jag red på gräsma för ganska många år sen med min bror martin.. hette hansson på den tiden!

tjingeling!

2009-05-14 @ 18:48:36
URL: http://annaaklinder.blogg.se/
Postat av: Sara

Jo de är din pappa som skor mina hästar:D

Jag kommer ihåg dig! :P

2009-05-15 @ 00:00:56
URL: http://whenyouknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0