Underbart!

Jobbet idag har varit ok...

När jag kom hem från jobbet så kom Michelle o Johannes.
Michelle skulle rida Jasaar åt mig medans jag skulle rida Ester.
Och jag säger bara: Ester är såå jävla grymt bra!!
Hoppade lite med galoppbom o hon fixade de superfint, hon är så hinderklok.
Sen hoppade vi en oxer så vi kunde höjja lite, hoppade 110 i parralell oxer, lågt jag vet men inte för Ester o mig!
Hon hoppade med sånt scoop o shit va härligt det var, hon har sån ridbarhet min lilla gumma!

Michelle o Jasaar va superduktiga, de fick med hoppa lite, Michelle tyckte nog de va kul hon lös som en sol iaf!
Jasaar tyckte nog med de va kul han va laddad.
Tack så mkt för hjälpen Michelle! Guld värt.  Johannes va med hjälpsam så, tack tack!

Älskar mina hästar mest av allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0